Vilken bra dag!

Hej på er! Nu känns min rubrik genast fel när jag nyss läste om en alldeles för ung tjej som kämpade mot cancer. Hon visste att nyåret som hon firat in med nära och kära skulle vara hennes sista. Hur ställer man sig till en sån sak? En otroligt stark tjej som precis som mig använder bloggen som en portal att ventilera,fundera,avreagera och skapa minnen till människor som finns i ens närhet. Eller till sig själv för den delen. Jag har snart haft min blogg i 3 år vilket faktiskt känns som en evighet, otroligt mycket har hänt under dom åren och jag tror att den gör mig till ett bättre jag på det sättet att man får gå igenom sina dagar vad som varit bra och inte. Vilka människor som förgyller våra dagar och som hjälper oss när vi behöver eller bara kommer och joinar vid en kopp kaffe! Bägge är ♡-ligt välkommet! Att fylla dagar med tokigheter och kärlek samt att glädjas när allt känns tungt är något vi alla måste bli bättre på. 
Rätt var det är kommer en tid då våra dagar här på jorden är räknade och då kanske det känns lite bättre att kunna se tillbaka och känna att man gjort allt bra man kunnat!
Här kommer några bilder från vår dag som lättar upp mitt djupa inlägg.
Sparktur,ridtur,bus i snön och årets första grilltallrik på älgentrecote får sätta punkt för denna dag plus att Ronja kommit hem efter jullovsmys hos morfar♡ lilla familjen är komplett!♡