Vilken härlig dag♡

Hej på er♡ känner att jag befinner mig i ett riktigt härligt flow just nu. Livet harmonerar med balanspinnen och känns lite bättre än vad det gjorde förra veckan då det mest var nå tok varje dag. Åter igen en kall men otroligt vacker dag som det iaf mitt över dagen gick att vara ute på. Med rätt kläder är det riktigt skönt fastän det är kallt. Förmiddagen gällde det dock att vara påhittig på för Olle börjar bli lite less på att ha Tv:n på i bakgrunden och trött på sina leksaker. Men det går ju inte att vara ute vid vilken temperatur som helst så imorse satte vi igång och bakade vaniljbullar och chokladbollar. Det tog ju en stund så det var en bra sysselsättning. Kerstin betraktade oss på håll och vart inte le förens mot slutet.
Tar gärna emot tips på bra aktiviteter passande en energisk kille på 3.5 år inomhus alltså. 
Imorgon hade vi tänkt åka på kyrkis men nu är snart termometern nere på -25 å då tycker jag det är onödigt att starta någon bil så mest troligt blir vi hemma.
Här kommer ett gäng bilder från våran dag.
Kylan ställer till så att morgondagens ridlektion är uppskjuten. Den var för mig efterlängtad men förhoppningsvis blir det av nästa vecka.
Tack för idag och godnatt på er😊