Rikedom♡

Hej på er, idag har det varit en riktigt jobbig dag igen. Kan visserligen bero på att jag suttit 5 timmar framför datorn för att verkligen ge engelskan en chans och avvekat 21 av typ 280 uppgifter. Det roliga är att uppgifterna inte riktigt registreras vilket jag inte upptäckte förens programmet krävde en uppdatering... jag skyndade mig att maila vår lärare och håller en tumme hårt för att hon hunnit registrera det uppgifter jag gjort. Annars känns det hyffsat surt kan jag säga. Efter det for Olle och jag till Sandören då jag behövde få klarhet i skallen, vilket det kalla vattnet hjälpte mig med.🤣
Sen for vi hem och gjorde iordning sen middag följt av en stund utomhus. Kvällarna är härliga om än lite kalla. 
Men med hela höladan knökfull med fint väldoftande hö kan det gärna få bli höst snart! Men några bad till vill jag hinna med!
Nä huvva tänk vad oro kan ställa till det i huvudet för en...
 
 Nu myser den äldre delen av familjen, där är numer Ronja inräknad♡  med lite gotta, film och tända ljus.
Imorgon får bli en bättre dag.