Mina bästa killar❤

Hej på er♡
Tänk så härligt livet kan vara med människor och djur som betyder mycket för en.😊
Jag har några killar som jag håller extra nära hjärtat och det är Micke såklart, min andra hälft och pappa till mina barn samt bonusdotter Ronja.♡ I 12 år har han stått ut med mig och allt knas som jag kommit på. Å andra sidan är han rätt duktig på att komma på knas själv så vi kanske kompar varandra rätt bra ändå.❤
 
Sen har vi min pappa som också är en stor klippa och trygghet i vårt liv. Aldrig längre än ett samtal bort och en fantastisk morfar i alla lägen. Alltid redo att att lägga i en växel till och rycka ut om det behövs.❤
 
Min alldeles egna Olle som överöser sin mamma med kärlek men också vet precis vilka knappar man ska trycka på för att tänja på gränser och halvt driva en till vansinne.😊 Men han är en klippa i alla lägen, snäll omtänksam och väldigt hjälpsam min älskade Olle!❤
 
Cardegan, min hjälte på fyra ben som hjälpt mig på fötter när mina egna ben inte längre ville bära. Han som hjälper mig att genomlida sorgen efter Jervira och som buffar med sin mjuka mule och ser rätt igenom mig med sina snälla mörka ögon. ❤
 
Det finns en hel del fler fina män som på ett eller annat sätt satt sitt avtryck i mitt hjärta och listan skulle lätt kunna fyllas på men dessa fyra ovannämnda betyder något alldeles extra! ❤
 
Vilken lycka att jag fick tag i just er!❤
 
Nu sova imorgon är det freeedag! Tjohoooo!🥰