Äntligen blev det lite fest!😍

Gokväll🥰
Efter veckor av isolering så fick vi äntligen anledning att duka upp till fest! Våra närmaste grannpojkar som båda börjar på A gick ut nian igår och självklart måste det firas när dom nu påbörjar nästa äventyr påväg ut i vuxenlivet. Men först väntar ett lååååångt sommarlov! 
Tänk när man gick ut nian ändå, för mig var det en obeskrivlig lycka att grundskolan var klar och gymnasiet väntade runt hörnet. Jag var så redo att både flytta och få hänga med nya och gamla kompisar. Så gymnasiet sedan.... i två års tid hade jag längtat, kämpat och väntat på att det äntligen skulle bli min tur att få kliva in genom dörrarna på transportgymnasiet i Krokom. Vad som följde sedan räknas högt upp på listan av vad som kan räknas som de roligaste och bästa åren i mitt liv! Ibland hörs vi av några av de gamla klasskompisarna eller så springer vi ihop någonstans och direkt flyttas man tillbaka till tiden då dygnet aldrig hade för få timmar, då känslan av frihet aldrig tog slut, då drömmar och verklighet flöt samman och livet framför oss vilade i våra händer. Den känslan skickade jag med Ronja förra året och nu är det A och A som ska på den resan. Önskar dom så mycket lycka till och lite avis blir jag ändå när dom har allt det roliga framför sig medans jag kommer längre och längre ifrån.❤
 
Tänk vilken härlig dag och vilken lycka att få vara en del av dessa familjers liv.💞
Nu ska jag strax gå ner och fortsätta hänga med dessa trevliga människor!❤