Så löjligt glad i denna lilla häst😍

Gokväll på er🤗 idag är det en mycket gladare Ylva som skriver till er. Igår kändes det mesta tungt och stressen över att tiden inte räcker till allt jag vill var stor. Men idag känns det mesta så mycket bättre. Jag har hunnit mer än vad jag trodde jag skulle hinna på jobbet och ikväll efter att mat och annat var bortplockat så lyckades jag komma iväg på en otroligt efterlängtad ridtur. Alltså... Jag kan nästan inte sätta ord på hur det kändes mer än att det bara är ren kärlek och lycka!!!🥰 Ronja gjorde mig sällskap tillika mentala stöd då det faktiskt bara är andra ridturen här hemma utanför ridplanen. Mira vilken fantastisk häst! Så cool, bara lunkade på och jag tror att hon njöt lika mycket som jag om det nu är möjligt.😄🙈
Tänk att jag behövde en Mira I mitt liv för att få läka och känna glädje i att rida igen!❤