Bra dag, känner mig stark!💪

Gokväll på er.😊
Idag har det verkligen varit en bra dag. Jag har bitvis fått orken tillbaka och tagit mig ur sängliggandet! Tjoho bara det känns som världens största lottovinst! Det är verkligen inte min melodi att ligga still och inte orka med nått. Tänk vad perspektivet ändras när man får dagar som jag nyss haft. Såklart har jag tagit det väldigt lugnt och lyssnat på kroppen och jag känner att orken inte är som vanligt. Dessutom har jag varit så vansinnigt täppt i näsan så att försöka prata utan att låta som en trumpetande elefant har varit en riktig utmaning.😄 Dessutom så tycker jag mig känna en väderförändring, dels har ju solen skinit hela dagen men luften har också varit varmare. Äntligen låt det få bli sommar!!! Imorse drack jag morgonkaffet på baksidan, hästarna tuggade sitt morgonhö och allt var bara så himla rofyllt. När livet är så här då bor vi verkligen i paradiset. Medans barnen som också varit ute mest hela dagen lekte passade jag på att longera Mira. Det händer så mycket nu i hennes utveckling och alla små stunder som jag lagt ned börjar verkligen att ge resultat och det är så roligt. 
Dagen fortsatte med lite omskolning av tomatplantor som verkligen växer så det knakar. Två härliga men såklart kortare promenader med Bruno varav en nu ikväll och det var fortfarande härligt väder.
Vi fortsätter vårt grillmaraton med hamburgare på älgfärs. Så himmelens gott! Å ni som tänker på bilden här ovanför att det ser ut som potatisplantor så har ni helt rätt.😄 den växer verkligen i ett rasande tempo.
Operation vindskydd går framåt och snart inflyttningsbart för hästarna så skönt! 
 
 Imorgon hoppas jag på mera sol, pigga barn och att även jag ska få känna mig pigg och glad.🥰 Det finns mycket att glädjas åt även när livet prövningar.