Kylslagen morgon åsso lite julbak❄

Gokväll kära ni🥰.
Så har den här konstiga veckan passerat och ja vi tog oss igenom den med trots att vab inte var något som stod i min planering! Endast lite rossel är kvar och idag har jag känt mig pigg i kroppen. Det var en kylslagen morgon med 17 friska minusgrader, tjurigt höll sig kylan kvar och det var inte förrän sen em som det började på att bli lite mildare. Hästarna fick en vilodag och jag och barnen har bakat 3 sorters kakor, pysslat upp tomtelandskapet och bakat pizza till middag. En skön fredag med andra ord. 
Sedan igår har sihs intagit friends arena och visst vore det väl underbar att få uppleva stämningen på detta fantastiska arrangemang ❤ ett annat år då vi inte är samma sits som nu med pandemin då ska jag åka dit igen. Tur ändå att mycket sänds på tvn och jag kan tjoa bäst jag vill från hörnet I soffan.🥰🐴
Lite häftigt minne ändå från 2016 när jag faktiskt var ner och jobbade på mässan och vi sent på fredagkväll skulle äta middag på hotellets övre restaurang. Där klev vi in och bara ett par bord bort sitter hela svenska ryttareliten med bla vår världsetta i hoppning Peder Fredriksson. En rätt stel middag men ändå superhäftig upplevelse. 🐴❤ 
Häst är bäst liksom.❤🐴