Känner mig så himla stolt!❤

Hej på er🤗
Äntligen en helt normal vardag!😁
Pigga vaknade både Olle och Kerstin och tillsammans flöt morgonens alla bestyr riktigt bra. Även lämning på förskolan gick toppen och Kerstin såg så mycket fram emot att få träffa sina kompisar igen och gå till skogen.🥰
Olle hade ju tid för hälsosamtal imorse men innan vi gick dit fick jag den stora äran att få följa med in på morgonens första lektion en liten stund. Förstå vilken lycka att få vara med om så bara en kort stund.❤ Hälsosamtalet gick bra och efter det kunde jag vinka hejdå och åka till mitt jobb. Å det var då tankarna och känslorna liksom bara bubblade över. Hur stolt och lycklig kan man bli som förälder? Jag är så tacksam över att vi fick en Olle och att han är precis som han är. Helt perfekt! Den senaste veckan har haft många frågor och därför är det så otroligt skönt att bara få en sån morgon som han och jag fick idag.❤
På jobbet var det i vanlig ordning full fart och på dagens sista lektion som dessutom var ett utepass fick vi både strålande sol och lite halloween känsla.👻😁
När vi kom hem sen hade det redan börjat skymma, sjukt hur fort det går nu. Det blev en riktig vardagsrätt och sen klädde vi på oss och skyndade oss ut till hästarna. Hade en tanke om att både fixa nya lösdriften och hinna rida. Det blev bara det förstnämnda innan barnen tyckte det blev alldeles för mörkt för att vara ute.😊 Det var ändå helt okej, ibland blir det inte som man tänkt och då är det bara så. Men känslan när dom klev in i vindskyddet och började böka på i halmen och boa in sig. Så skön!🥰
Nu ska jag gå ut en sista gång till hästarna och sen börjar den här dagen närma sig sitt slut.🤗