Bra start på veckan.

Tur för mig att jag har Mira. Äntligen tog jag mig iväg på en ridtur, det var alldeles för länge sedan sist. Skönt att få komma ut och bara få släppa tankarna fria. För så fungerar det på hästryggen, innan man vet ordet av har man lösningen på det mesta.😊 
Sist jag red behövde man då inga reflexer, inte heller fodrad jacka och tjocka klumpiga handskar. Men nu är nu och det är bara att gilla läget.
I övrigt har vi haft en bra start på veckan, studiedag på jobbet där jag fick mycket gjort. Det är skönt när saker som hänger lite efter blir gjorda.
Så vardagslyxigt att få åka iväg på lunchen och äta en god sallad.🤗 Det behöver man få unna sig emellanåt. 
Å mycket mer än så har det inte varit idag. Det går liksom runt nu i en väldig fart. Men vi är ju friska och mår bra och det överväger allt annat.🤗 Ni som hänger med får hjälpa mig att minnas om det var förra månaden som jag fick så ont i ryggen? Det är påväg att bli samma sak igen, kan det vara nått hormonellt? Har nästan ätit dubbel dos av ipren enbart för att kunna gå normalt och det är inte riktigt okej tycker jag. Micke säger att det är åldern men det vette väl f*n.😄 ont och jobbigt är det iaf.
 
#1 - - Monica:

Min syster har gått till naprapat för sin onda rygg o hon sa att stress kan sätta sig i musklerna och orsaka ryggont.
Något att tänka på. Även roliga saker kan orsaka stress!