Andas....

Hej därute.😊
Tack och lov för en mycket bättre dag, bättre än vad jag känt på länge. Skönt att få vara tillbaka på jobbet och börja fylla upp kalendern. Saker kommer på plats och ordningen är återställd.
Olle och Kerstin har också haft en bra dag och ni må tro att allt, verkligen allt flyter på bättre när man har glada och nöjda barn. Efter maten passade jag på att rida, trots att det känns motigt innan jag har tagit mig ut så är det som bortblåst med ens foten sätts i stigbygeln. För varje steg skingras tankarna, axlarna sänks och jag börjar fungera normalt igen. Olle kommer ut och gör mig sällskap och eftersom han kom på cykel så passade vi på att miljöträna lite. Idag vågade hon till och med lukta på den i annars livsfarliga cykeln.😄
Envist kämpar vi på Mira och jag.❤️
Middag enligt Olles önskan. Fisk och potatis🤗 gärna för mig.🤗
Imorgon är det fredag och det innebär höstens första fredagsbricka. För barnens skull såklart.❤️