Den femte årstiden🌞

Hej alla😊 hoppas ni har haft en fin helg. Förutom en strulande rygg så har vi verkligen haft en magisk helg där dagens strålande sol verkligen fick oss att bara njuta. Å det var nog tur att solen kom för det här med att ställa om klockan är inte min grej varken framåt eller bakåt. Men det har gått rätt bra ändå tycker jag och att faktiskt se solen lysa fast klockan börjar närma sig 19:00 det är inte alls så tokigt. Igår varvades dagen med kompishäng för Olle hela dagen, skoteråkning, pimpling och ridtur. Kvällen bjöd på pizzaafton och jag tog ut svängarna lite och gjorde en getostpizza med nötter, honung,balsamico och riven västerbottenost på. Såååå galet god pizza! Den kan jag varmt rekommendera er att testa.🤗 Dagens äventyr bestod av ännu ett besök i slalombacken för Olle. Det gick sådär då han efter en timmes åkning plötsligt bara var helt klar och ville hem. Men det blev ju iaf en liten sväng i backen.😊🌞 Trevliga människor satte extra guldkant på dagen och jag håller en stor tumme för att backen är öppen över påsk.🙏
Hos momma har vi i vanlig ordning blivit bortskämda med god mat, fika och Kerstin drog till med en allinclusive och stannade kvar.❤️ Så här hemma är vi bara tre som kickar igång veckan. Det är konstigt när Kerstin inte är hemma fast jag vet ju att hon har det hur bra som helst hos henne. Helgens bilder kommer här.
Full fart i backen hos momma och se så mycket snö vi har den här vintern.🤗❄️ 
Jag tackar alla för en fantastisk helg❤️ vi avslutade med att besöka pappa och tända ett ljus, Olle som hade fått en tablettask av momma frågade lite försynt om han fick lämna en till moffa. Självklart sa jag och så la Olle en godis hos moffan och ritade ett hjärta i snön. Hörrni ta hand om er och om varandra och försök att se något positivt idag.🤗❤️