Den sista turen♡

Ett soligt hej till er alla!♡
Vilket fantastiskt väder vi har! Det här kan ingen klaga på. Igårkväll tog vi den sista skoterturen för nu tinar det fort och snön blir som att köra i ett sockerpaket. Jag har kört färdigt för i år och åkte bakom Micke. Knappt tog vi oss fram men till slut nådde vi vårat mål och kunde njuta av en fin solnedgång. Grejen var bara den att Micke sjönk med skotern och fastnade när han skulle parkera till den och när han efter mycket om och men fick lös den och kunde köra tillbaka till oss ja då hade solen precis sjunkit ned bakom berget. Lite molokna satte vi oss ner och skulle spilla upp en kopp kaffe, då kom Olle som i vanlig ordning roat sig själv i snön och berättade att han hade bajsat. Vi tittade på varandra Micke och jag och konstaterade att det inte alltid går som man har tänkt sig och så packade vi oss tillbaka på skotern och for hem. Det blev ändå en fin sista tur tycker Jag, eller vad säger ni?
Just nu är det bara jag hemma för övriga i familjen tog faktiskt en skotersväng till med grannarna något som jag insåg skulle bli för övermäktigt för mig. Katterna håller mig sällskap samt den dumma förkylningen som ger mig kallsvettningar lite från och till. Jag åt iaf årets första lunch utomhus för även om jag är sjuk gör det gott med lite sol och friskluft.
Undra om min ridplan blivit torr innan midsommar?
Otroliga berg av snö överallt.
Fast ändå älskar jag vår femte årstid! Inte vara bitter bara njuta♡ må gott hörrni och här kommer en söndagskram!♡