Nu har tomtarna fått flytta in.

Hej hej, vilken bra dag det har varit idag. Allt har gått i lugn och ro och vi har bara gjort det vi känt för. Att ta fram tomtarna är en sån sak. Att leka kurragömma en annan. Sen om ni inte redan visste så finns en hel del gamla julkalender på svtplay som går att kika på om och om igen. Så med kalendern i bakgrunden plockade vi fram en hel del tomtar. Det enda som min tid inte räcker till nu är ridningen... Det blir några gånger i veckan på sin höjd 3 pass. Det är dock bara att inse att den tiden får jag ta igen senare♡.
Bilderna idag är ruskigt dåliga då jag helt glömt bort att knäppa kort och fick göra det nu ikväll. Dessutom har vi haft fin främmande av Svensson och Sara som verkligen förgyllde våran dag. Middag och fika sen en lång stund av härlig gemenskap. Det är så sällan vi träffas så när det äntligen blir av gör vi det ordentligt!😂 hursomhelst en mycket uppskattad stund.
Läste en artikel idag på hippson och tyckte hästen på bilden hade likheter med min änglahäst Akira och det visade sig att dom hade samma pappa nämligen Akribori, dessutom var den hästen född samma år och hade precis identiska öron som Akira. Ibland tror jag vissa saker kommer till en av en mening och det var nog hennes sätt att kommunicera med mig idag. Älskade saknade häst! Urs tur att det inte är en vlogg jag har för jag får alltid tårar i ögonen när jag tänker på henne även fast det gått över 1.5 år sedan hon vandrade över på andra sidan.♡
Nu dags att sova. Nattinatti.