Mys på hammarn.

En sån härlig kväll vi har nu. Vi sitter på mommas altan det är varmt och skönt. Förut idag mullrade åskan och rätt var det var så rök det på berget mitt emot högt upp. Räddningstjänsten var snabbt på plats och tack vare det blev det ingen stor skogsbrand. Marknadsdax på hammarn och momma,Micke och Olle åkte ned. Jag och Kerstin stannade hemma då regnet hängde tungt över vår dalgång och det kändes onödigt att dra med henne ut. Olle hade åkt karusell och goda ostar kom Micke hem med så det gick ju bra utan att jag var med😊.
Det är Kerstins första besök på hammarn och hon verkar gilla det skarpt. 
En god middag har vi blivit bjudna på och det var skönt att inte behöva tänka på mat en dag. Min kusin är också här och vi ses inte så ofta så det är skoj att få träffas och prata litegrann. 
En perfekt fredagkväll😊
Som snabbast fick vi besök av min fyrmenning m familj, fina presenter till Kerstin och en trevlig stund om än lite kort. Så imorgon ska vi försöka ses en sväng till.
Här kommer en bild från dagens skogsbrand som tack och lov inte blev så stor som den kunnat bli.
Ha en fin kväll♡