Tårögd men lycklig!!!

Men nu ni det är inte bara stor affärena som kan skänka matvaror och förnödenheter till alla dom som kämpar med branden i Ragunda! Våran lilla butik i Liden med Lotta i spetsen svarade ja direkt innan jag knappt hunnit avsluta min fråga om lite spons till hjältarna. Inga problem och på 10 min hade hon fyllt en låda med plåster,kaffe,chips,godis,dextrosol,nötter,salta pinnar och annat som går åt dagligen. Så imorgon lämnar jag med stolthet över lådan som förhoppningsvis gör att några återfår sin energi! Ingen kan göra allt men alla kan göra något👏🤗 det är mitt motto nu! Ifall ni undrar hur mycket pengar grabbarna i Lit fick in så var det strax över 14000kr! Alltså fatta hur mycket det bidrar till allt runt omkring! Jag är stolt och bitvis rörd till tårar över vilka otroliga människor vi har runt omkring oss som ställer upp med allt ifrån matlagning till släckning till traktorekipage med vattentunnor efter. Tillsammans är vi starka!