En lördag hos oss.

Hej svejs!! Oj idag har jag inte hunnit med sociala medier alls. Jag gillar att se vad ni mina vänner har för er om dagarna och ofta kikar jag på fejan över morgonkoppen kaffe♡.
Kortfattat började vi med att handla och plocka ut några paket med beställda julklappar. Sen hem äta lunch följt av taksättning på Kerstins rum. Det sistnämnda jobbar Micke med och jag tog barnen och gick ut. Efter mycket lek blev Olle trött och la sig på rygg på marken. Han klappade på backen bredvid sig och tyckte att jag skulle lägga mig bredvid honom. Vilket jag gjorde och det var faktiskt jättemysigt. Dagens solljus var påväg att bli kväll och himlen skiftade i rosa toner och där låg vi och tittade på dom rosa molnen som drev högt ovanför oss!
Efter en liten stund kom katten myzlie och gjorde oss sällskap. Jag lyckades fånga dom på bild innan katt och pojke var påväg mot nya mål.
Sen fick jag en efterlängtad stund i stallet och tog mig ut på en ridtur. Vi hann inte långt bortanför oss innan jag såg bekanta tasspår på backen. Björnen sover inte än kan vi konstatera.... Men snart tack och lov!
Imorgon ska jag ha ett efterlängtat ljusparty och det kommer många fina människor hit!
Det ni var vår dag nu ska jag mysa med en busig kerstin♡