Only the sky is the limit♡

Så otroligt vackert ute ikväll! Solen färgar molnen rosa och jag kan stå ute och njuta hur länge som helst!
Varmt är det också fortfarande runt 15 grader.
Idag har vi varit ute mest hela dagen vilket jag gissar att många fler med också har varit. Hästarna har fått jobba och medans Ronja red ut runt byn red jag och Jervira på ridplanen. Jag blev så glatt överraskad över hennes arbetsglädje och att hon jobbade på så bra i traven att inget kändes varken svårt eller jobbigt. Även jag orkade med bra så det var skönt!
Våra fina hästar med sina personligheter och egenskaper♡
Olle han har röjt gärnet på studdsmattan ungefär som att han känner på sig att det är sista helgerna nu innan vintern.
Micke har spenderat dagen i älgskogen så middagen blev sent intagen men så gott det var med 2 sorters paj och en god sallad till.
Nu ska jag provpoppa popcorn ifrån the popping company i Åre♡ må gott♡
Kerstin vår stora lilla tjej som numer sitter upp nästan själv. Stoppa tiden någon!!!