En fredag på Åsen.

Hej! Ja så var det fredag igen och även fast vi är hemma så smyger sig helgskänslan på. Vi hade en lugn morgon för att sedan få besök av moffan först och bara en stund senare kom Lisa,Erik och Maja. Full fart vart det och lek och stoj i hela huset. Vi åt lunch och började ja ungefär 100 olika samtalsämnen men hur vi än försökte Lisa och jag så hann vi liksom aldrig prata klart. En mycket trevlig stund fick vi tillsammans  och Olle var helt slut när dom for hem och sov nästan i två timmar. Jag gjorde han sällskap och en stund snarkade vi ikapp på soffan♡ 
Tänk att trädens löv börjar bli gula? Jag hänger inte med i svängarna alls! Igår tog vi upp lite pärer och gissa om det var spännande både för stor och liten?
Nu ikväll drog Olle och jag ner till Stig och Marie. Linda red sin fina ponny Princes, imorgon ska dom tävla i Matfors. Hoppas det går bra för dom.
Olle han tyckte grushögen var mycket mer intressant än Lindas hoppning. 😁
Ja och så gick den dagen. Imorgon ska jag ta med min goa vän och granne Marie på lite tjejmys mer om det får ni se imorgon. Natti natti ha det bra❤.