Målning på g!

Gokväll så blev det åter ett sent kvällsinlägg och jag borde egentligen sova nu, men efter att ha varit ute och målat nästan hela stallet är kroppen  full av adrenalin eller nått. Tanken var först att bara måla den vägg där sponten ska bytas ut men när den var målad såg ju resten så dassigt ut så jag fortsatte och fortsatte  och vips hade jag nästan kommit runt.
 
 Snacka om skillnad! Hjälp och sällskap hade jag dessutom av Nattalie och Glenn som dessutom bjöd på middag idag. Lite bubbel medans vi målade och det blev trevligt. Att få pizza hemkört efter en dag full med utejobb var guld värt och så himla gott!
Supergoda jordgubbar och en bit chokladkaka satt som ett smäck efter maten och gav oss energi till att orka måla.
 
I övrigt så har vi busat och lekt och förberett allt som går att förbereda innan dopet och det är skönt att känna att man ligger i fas. 
Å busungen som ligger i tunnan och rullar behöver ingen presentation va?! Fast idag har han varit så duktig och lekt i sanden med bilar och annat hur långa stunder som helst. Så inte är det rättvist att bara skälla. 
Imorgon hörrni då sätter vi i sista växeln kring dopet och bord och stolar ska köras fram, porslin ska diskas och maten som kan förberedas ska göras. Så fullt upp lär det nog bli. Men det ska bli så roligt.
Natti natti nu ska jag hoppa i säng. Vi syns imorgon♡