Nu är riset inne.

Hej på er, ni kan vara lugn jag har inte blivit något sämre i min förkylning utan det var bara något som snabbt var och hälsade på. Hör om flera i min närhet som också är hemma med liknande symptom. Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag har hunnit klart med två inlämningsuppgifter och det är otroligt skönt. Det är kämpigt att jobba på dagarna, ta hand om familj och hem och plugga sent på kvällarna. Så ett break var ändå skönt. Idag har jag till och med hunnit plocka undan lite vintergrejor utomhus och fikat på baksidan. 
Det är något visst med första utomhusfikat🤗.
Även hästarna fick sitt och jag klappar mig på axeln. 
Nu är det ju den årstiden då vägarna börjar tina av och bli moddiga och våran väg hem hit är inget undantag.. Att åka på en tvättbräda är mycket förmildrande av sanningen för att inte tala om hur lerigt det är. Längtar så tills att den torkar ut och blir bra.
Årets påskris är inne och sakta bygger vi fram lite påskkänsla.
Har ni klarat er från att bli lurade idag då? Om ni klarat er säger jag bra gjort. Ronja lurade mig imorse och sa att det rann vatten ur toaletten nere. Mardröm tänkte jag och sprang ned men så skrattade hon gott och sa dom välbekanta orden april,april. 
Rackarunge♡
Bästa stunden på hela dagen är middagen utan tvekan när vi sitter tillsammans.
 
Imorgon är det redan torsdag och snart har den här veckan gått.
Imorgon kör vi jobb igen tjoho😊.