Dags för sista kursen.

Hejsan.🤗
Så var dagen kommen och det är dags att starta den sista kursen i min utbildning. Ett år har snart passerat och det känns som om det var igår vi klev in genom dörrarna och nervöst letade oss in till klassrummet.  
Idag hämtade jag ut den sista boken och det känns både skönt och vemodigt. Nu har jag 2 samtal och en inlämningsuppgift kvar samt några gruppuppgifter, sen är det liksom klart. Tiden har verkligen, verkligen flugit iväg och så även den här terminen. Vad som först bara skulle bli några veckor har snart blivit 6 månader och snart är det dags för semester och ett efterlängtat sommarlov. Ett sommarlov där jag ska ägna varje vaken minut till min familj och djur.❤
Imorgonbitti 08:15 kör vi!🤗
#1 - - Monica:

Lycka till med slutklämmen.
Till hösten börjar du det verkliga "grovjobbet".

Svar: Tack Monica❤
Ylva Knutsson