Årets sista timmar!

Godförmiddag och hej på er!♡
Hoppas ni har en bra morgon såhär sista dagen på året.
Jag sitter på våran halvt färdiga övervåning som numer är lekhörna till Olle.
Här har han skapat sig en härlig plats att vara på med mycket bus och lek.
Skönt för honom att ha lite yta att springa på.
Jag reflekterar över hur året har varit och konstaterar att det har gått väldigt fort.
Det är jag knappast ensam om att tycka.
Det här året har varit prövande på många vis, men det har oxå gjort oss starkare.
Att bygga ett lösvirkeshus när man har ett litet barn men även ett större barn med intressen och viljor som ska hinnas med har inte alltid varit lätt. 
Men vi har klarat av det om än att vi inte är riktigt i mål än. Fast nu kan man ju säga att det roligaste är framför oss. Inredningen....😊
Vad har vi mer hunnit med då? 
Jo vi har hunnit åkt på snabb semester till fjälls inte en utan hela två gånger. Det var härliga resor då vi träffade släkt och vänner.
Vi firade min pappaoch red islandshäst på fjället i ett riktigt skit väder med regn å snö.
Vi har med gemensamma medel och rätt mycket hjälp ifrån entreprenören i vår by byggt en ridplan alltså en av mina största drömmar har gått i uppfyllelse.
Lite dyrare än vad det var tänkt men nu står den där och den hjälper oss i vardagen på många sätt. Inte bara som ridplan utan även som en gigantisk sandlåda till Olle😂.
I skogen är vi så ofta vi kan och gärna tillsammans med vänner där vi tänder en eld och för det mesta slinker det ner en och annan korv oxå.
Lite sommarfeeling fick vi när vi åkte till Sundsvall och kikade på Samir och Viktor. Kul tyckte iaf jag och Ronja😊
Dom sista månaderna detta år har varit hektiska men roliga med jobb, snickring en jobbresa till sweden international horseshow. Vilken helg så härlig på många sätt men riktigt tuff på andra.
Nu har jag säkert missat hur mycket som helst men det är iaf en liten del av vårat år. 
Ja just det vi har ju firat Olles ettårsdag oxå där tårtan blev bränd och dom beställda dekorationerna försvann i posten. Ja nu i efterhand kan man ju skratta. Men just då var det inte så kul.
Ska iaf försöka lägga upp lite bilder som får visa vårar år även om ni som följer min blogg redan vet allt😊
Det viktigaste efter att få vara tillsammans är att vi och ni får vara friska.
Det önskar jag mig 2017😍.
Ha det nu bra och var rädda om er!
GOTT NYTT ÅR från mig till er!💖💖💖
 
 Första bilden från den här mobilen och Olle var ca 6 månader.
 
 Olle döptes en stor dag för oss alla.
En dag på hammarn då Ronja fick åka slalom hela dagen!
Skooooterturer är nästan det roligaste jag vet😊
Skidtur med Ronja♡
En av många ridturer på mina älskade hästar.
Det är stort att lära sig äta själv😊
Sista april firande med familj och vänner😊
Husbygge in progress.
Så kom sommaren med bad,värme och sommarlov.
Fiskar i fjällen och gissa vem som fick mest fisk?😅
Olles 1 årsdag.
Lingonen i år var nog det största jag någonsin sett.
Gott med bär.
Bus i sanden.
Bus i första snön.
Det får avsluta detta år. Nu ska vi packa ryggsäcken och gå till skogen💖