Olle flyttar hemifrån!

Hej på er. Olle flyttar hemifrån skulle kunna bli titeln på en ny barnbok!
Som tur är har han inte flyttat så långt och han har lovat att jag får komma och hälsa på när jag vill!
Just nu bor han i en egen etta och där har han huserat dom senaste timmarna. Egen fågelholk har han oxå. Som tur är har Ronja kommit hem och hon har inga planer på att flytta hemifrån den närmsta tiden.
 
Idag har vi haft en toppen dag med fin främmande från stan😊😉
Ätit umgåtts och ett rekord snabbt dopp hann vi med innan åskan och regnet kom!
Från strålande sol till spöregn på en grisblink.
Imorse for jag iväg för att titta till grannens djur.
Konstaterar att det är skillnad på djur som "har" det bra och som har det riktigt bra!
Lycka måste vara att få gå ute sommarmånaderna och äta gott gräs och må gott!
Som avslutning på djurrundan tog jag en ridtur på mina egna fyrbenta älsklingar.
 
Imorgon väntar 12 års kalas för Ronja!♡
Fattar inte hur denna fina goa underbara tös redan blir så stor!
Tyckte nyss hon var tre och vi träffades för första gången!
Början på en lång vänskap!
Ha det bra! Dags för nattning av små och stora barn!♡
#1 - - Ronja:

Nenenenene😂

Svar: Jojojo😂😊 sov nu!♡
Ylva Knutsson

#2 - - Monica:

Vilken tur att Ronja fick dig till bonusmamma.
Det var kul att träffa dig o se hur du har det.
Kram från Kullsta

Svar: Tack det var snällt sagt! Det var så roligt att ni kom förbi. Ni är välkomna igen närsom. Stor kram.
Ylva Knutsson

#3 - - Monica Edholm:

Vilken tur att Ronja fick dig till bonusmamma.
Det var kul att träffa dig o se hur du har det.
Kram från Kullsta