Planteringsdax!♡

Jaaaaaaaa sol sol sol och värme! Precis vad jag behövde idag för att kunna plantera ut blommorna jag köpte i lördags! Det fanns bara ett problem.... Mina krukor hade dött Zetor döden....  Den ska ni passa er för då den utplånar allt i sin väg. Zetorn är nämligen vår traktor och när mina fina krukor råkade stå I vägen när Micke skulle köra förbi då följde dom med i skopan förstår ni! Å vips fanns det inga krukor kvar!!! Men häromdagen när jag var upp på lagårdsvin och letade grejer så hittade jag den perfekta krukan. Eller balja är nog bättre uttryckt. Så här är resultatet.😊
Jag blev sååå nöjd!
Hittade även lite annat som man kunde plantera i så nu är det sommar hos oss!♡
Vi har även köpt en liten solcellsdriven fontän att ha i bäcken så nu är det liv även där.😊
Jag älskar att få pyssla på med jorden och ju skitiga man blir desto bättre jobb har jag åstadkommit.
Håller även på att leta fram min stora rabatt och idag har jag försökt bekämpa kirskålen med täckbark... Fortsättning följer på den tråden. 
Nä nu är det dags för middag för mig och Olle.
Ha det gott och var rädd om just dig!♡