Liten blir stor!!!

Hej😊
Imorse var det så dags för Olle att gå iväg till skogen med sina kompisar på förskolan. I våras fick han fika ute på gården men så idag var det dags att packa ryggsäcken och på riktigt gå iväg till skogen. Jag tyckte han blev så stor när han drog iväg med ryggsäck och allt!
Dom hade haft en toppen dag och jag har hört att det finns fina bilder att kika på när vi kommer till veckan. För Olle har fått helg och ska inte på dagis förens tisdag. Ronja är på skolan imorgon och jag har öppning på jobbet.
Sen ni är det helg igen.
Och vet ni idag vart vi bortbjudna på middag förstår ni vilket lyx!!! Att få sätta sig vid ett dukat bord med tända ljus och äta god mat och god efterrätt samt umgås med fina trevliga vänner. Det är livet det❤
Så tack för en trevlig kväll Elsa med familj!
Elsa hade en rolig rutchkana som Olle åkte om och om igen trots att regnet öste ner!
Ha det gott nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon!😊☺
Natti natti❤