Tacksamhet för vardan!

Hej på dig i sooolen, vårvinter och det gäller att ta till vara på alla chanser som finns att vara ute!
Imorse var jag uppe extra tidigt då jag skulle jobba några timmar på morgonen.
Hästarna trodde nog jag blivit knäpp som redan 06.15 tyckte dom skulle gå ut.
Mycket missar man när man inte behöver kliva upp super tidigt. Men just idag var det en otroligt vacker soluppgång och himmlen skiftade i rosa,gult och orange.
 
Lycka tänkte jag att jag får uppleva en ny dag starta.
Lycka att ha ett bra jobb att åka till.
Lycka att veta att Olle kunde vara hemma några timmar extra med sin pappa utan att behöva ställa in jobbet.
Lycka att få bo här och må bra.
Lycka att vardagen faktiskt går att få ihop och att det i slutet av månaden finns pengar på kontot.
Mycket finns det att ta vara på i vardagen som man ofta tar för givet.
Tur är det ju även att vardagen ibland är jobbig för hur skulle  man annars kunna njuta när den går bra?
Efter jobb for jag och Olle på kyrkis.
Hela två barn var vi idag. Många var sjuka. Hoppas dom tillfrisknat till nästa gång😊.
Desto mer fika blev det till oss andra😊
Väl hemma skyndade jag mig ut i det härliga vädret. Hästarna och jag behöver vår tid och idag var dom super pigga😀.
Olle sov i nästan två timmar så jag har hunnit med mycket under tiden. 
Smothie på banan,mango och hallon och på bänken ligger en bröd deg på jäsning.
Till middag blir det solkskenssoppa det är väl passande idag.😊 
 
Mums Mums. 
Jaha nu vart det ett sånt där positivt inlägg igen.
Får skriva något negativt någon annan dag😊 för idag går det bara inte😉
Tjing