När himlen stod i brand.

Hej hej, dag 3 på Olles blåsor och det kommer mera plopp,plopp,plopp och ännu mera plopp så imorgon ringer jag vårdcentralen för en extra check! Ärligt talat så kan jag inte säga hundra att det är höstblåsor med tanke på att det numer spridit sig på hela kroppen. Det kanske är vattkoppor också. Hoppas på lite mer kött på benen imorgon iaf. 
Idag har jag varit på jobbet och Micke har varit hemma med Olle. Resten av veckan är dock min lott att ta. Jag hade planerat att ta ut komptid och tillsammans med Micke skulle vi åka upp till Undersåker över helgen. Tyvärr så tror jag ingen vill träffa oss när Olle mår som han gör så vi blir hemma och komp förvandlas till vabb! Dagen har spenderats på lärstämma tillsammans med mina härliga kollegor inne i Sundsvall. När den var över åt vi en gemensam lunch på tant Anki och fröken Sara och satt länge och diskuterande dagens lärdomar. Som ett väl sammansvetsat gäng hade vi fastnat för ungefär samma saker så dagen blev mycket givande. Nu till min rubrik, imorse påväg till jobbet var solen påväg upp och det såg ut som om himlen stod i brand. Så fint att jag lätt kunnat stanna och njutit av utsikten över vår fina dalgång.
Så himla god mat. Har ni vägarna förbi Sundsvall gör ett lunchstopp på ovanstående ställe.
Även snön hänger i luften och eftersom jag är lite bekväm av mig så tycker jag det är fantastiskt smidigt med Internet handel. Så idag kom det ett gäng vinterhandskar samt en ny snuttis vid namn kanin då den andra spårlöst gått upp i rök. Ni som har barn förstår hjälplösheten när ens barn inte hittar sin favorit snutte. Så tack för att det finns Internet!
 
Ikväll har vi bakat Olle och jag för när febern börjat avta finns det rätt mycket energi i den lilla kroppen så både äppelpaj och förberedande inför morgondagens middag här han hjälpt mig med.
 
 
 
 Ja ni det var allt för idag. Hoppas ni också haft en bra dag! Vi hörs😁.