Underbara dag!♡

Godkväll♡ 
Vilken bra dag det har varit idag. Min fina underbara vän Helena kom förbi oss här i lilla huset i Undersåker. Vi hann prata fika och åka en sväng på ljusfabriken som ligger bara ett stenkast härifrån. Det är otroligt värdefullt att ha en vän som är som hon!!♡
Helena hann mest bara åka iväg så kom nästa lilla människa som har en stor plats i mitt hjärta, nämligen Christine. Hon tig med sig Olle ut så han fick göra av med lite energi och få göra något annat än att vara inne. Vädret har varit sisådär idag med regnet hängande över oss. Kvällens sista men högt uppskattade besök stod Mona-Lisa för!♡♡♡ Vi åt tillsammans och pratade både minnen och allt runt omkring. Dagen har gått på tok för fort men gett så mycket kärlek på alla sätt! Tack till er alla 3 jag är tacksam över att ha er i mitt liv!♡♡♡ 
Även Christines kille hälsade Hej till oss fast från luften i helikoptern. Kul och lite fränt måste jag erkänna.
Vi har så snälla människor i vår närhet och dessutom har jag Kerstin och Olle fått rå om moffan.
 
Nu kryper vi till kojs nöjda,glada och lyckliga! Vilken lycka att få vara här!♡