En stund tillsammans♡♡

Hej på er. Nersjunken i soffan med nästan alla i familjen tittandes på jul med Ernst♡ skinkmacka och julmust kan inte bli så mycket bättre faktiskt. Vi helgmyser lite extra ikväll för jag tänkte nämligen ta med mig barnen på lite mys imorgon och lämna Micke hemma. Vart vi ska är ännu en överraskning men imorgon kommer ni förstå😊.
Förutom att fika gofika så har Ronja och jag varit ute och ridit ikväll. Det bet i kinderna fast på ett bra sätt. Hästarna var pigga och skrittade raskt.
När vi kom in satt Micke och Olle vid vardagsrummet och degade med playdoh, vilket är olles favorit pyssel. Jag blir svag i kroppen av tacksamhet till vilken fin familj jag har♡.
Sotis som inte brukar tigga ville faktiskt smaka skinka hon med tokiga katt.
Fråga inte vad som hände med hennes ögon🙈😊.
Bra kväll♡♡♡