Dubbelt grattis!!!

Whoop whoop och hej på er😊
Japp idag slår jag på stort och firar dubbelt upp, så först och främst Grattis till min lilla blogg som fyller 2 år idag. Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen och tycker någonstans att det känns som igår då jag äntligen kom till skott och publicerade mitt första blogginlägg.😊 Huset var under uppbyggnad,Olle var knappa halvåret,Ronja gick i åk 5 och bodde kvar i sitt rosa flickrum med hästar och Justin Bieber på väggarna. Micke jobbade på permobil och skruvade mycket skoter samt snickrade var ledig minut😊 I stallet stod två hästar högt älskade varav en är oerhört saknad idag, min svarta lilla märr❤.
Jag var då som nu hög på livet och allt vad det ger oss i lycka och glädje. Stundens motgångar känns med ens avlägsna och suddiga. Att få läsa inlägg och se bilder från vår härliga resa dom senaste 2 åren ger en nästintill euroforisk känsla. Ja jag är nöjd,♡ och tacksam över min familj som låter mig hållas och lägga tid på att ta kort och skriva inlägg.
Nästa grattis är faktiskt till mig själv för vet ni idag fick jag besked om att jag äntligen blivit inlasad i Sundsvalls kommun. Vilket innebär att jag är garanterad en tjänst och inkomst. Att bli inlasad tar tid och kräver många timmar av arbete och vikariat men nu blir dom inte av med mig i första taget😊
Micke överrakade med glass och massa gott efter maten och åter igen kom känslan av lycka och tacksamhet.
Olle älskar verkligen glass så ni förstår ju hur ivrig han var😊.
Olle och Ronja röjde gärnet och deras skratt smittade av sig.
Till middag lyxade till det med torskrygg och sparris och mums så gott det är med enkla smaker.
Den här killen har funnit sig tillrätta och ger så mycket glädje till oss. Håll en tumme för att kylan ger med sig så vi kan sätta igång att motionera både han och Jervira. 
Ja hörrni det har varit vår dag i helhet och då passar jag på att tacka även er som läser och följer vår vardag i glädje och sorg.
Nu ska jag göra som Olle och övriga i min familj och gå och sova, natti natti♡