En olycka går så fort!

Såhär fort kan det vända från att allt är som vanligt tills att allt vänds upp och ner. Idag skrämde han mig ordentligt min Micke då han kom in från garaget och höll sig för pannan. Han hade gjort sig illa på en motor som på något vis kom i rörelse och träffade honom i huvudet. Jag skulle vara lugn och sa stilla att det inte var någon fara, han behövde bara lite papper. När han tog bort handen och jag såg jacket avslöjade min min att det kanske var värre än en skråma. Micke for iväg på vårdcentralen och jag stannade kvar hemma med Olle och Kerstin. Oroligt gick jag här fram och tillbaka tills dess att bilen rullade ner för backen och han kom in. Ihop limmad och med en rejäl bula. Alltså tänk om han fått motorn över sig. Jag vet att man inte ska gå runt och oroa sig  för saker i onödan men det går så ruskigt fort när det går på tok. Så åter igen var rädda om er♡.
Tala alltid om vårt du ska, somna inte ovänner,skratta ofta, uppskatta varandra och dom små guldkornen i vardagen istället för att greppa efter dom stora. 
Nu går jag och min limmade älskling går och sover.  Natt natti❤
 
#1 - - Jill:

Just det där somna aldrig ovänner har jag växt upp med, så viktigt. Tänk om den andre inte vaknar mera, vill man att det sista då var tjafs om något banalt?
Att aldrig skiljas åt som ovänner är också viktigt. Man vet inte om man ses igen.
Tur att det gick ganska bra nu iaf.
Kram

Svar: Håller helt med dig, för vad är det oftast man tjafsar om? Jo småsaker. Så himla onödigt även om det är bra att rensa luften ibland😊. Kram
Ylva Knutsson