Njuter av att vara mammaledig♡

Hej på dig♡
Trots amningsstunder på natten, ömma kroppsdelar,en trotsig treåring ska ni veta att jag njuter nästan varje sekund! Vill inte byta bort något för en sekund. Jag vet ju att det kommer dagar som känns tyngre än dessa så det är lika bra att njuta😊.
Dessutom har vi för det mesta huset fullt av underbara människor som förgyller våra dagar. 
Idag har vi haft långväga besök från södra delen av Sverige nämligen Pernilla m familj. Vi åt lunch och fikade ute i det härliga vädret. Vi avslutade med ett stopp på sandnäset och det är ljuvligt skönt i vattnet. Jag längtar så tills att jag får bada ordentligt 😁 Påtal om det vilket flytskydd är det bästa för 3 åringar? Armringar? Flytväst? Eller sån där man har på ryggen? Olle gillar inte armringar utan får liksom panik när man drar på dom. Nu går vi ju med honom hela tiden och är beredd varje sekund men det känns ändå bättre med nått extra skydd. 
Det är härliga dagar och jag tackar högst för att det var mulet nu på em så vi kunde vara ute utan flyta bort i värmen.
 
Snälla mamma hamburgaren är inte varm längre sa Olle till mig då han vackert fick lov att vänta på att maten skulle kallna😊 se hans blick! Hemska mamman!😂
Jag åt panerad fisk det var gott.
Vid femsnåret imorse kom Olle in och kröp ned hos oss,jag ammade Kerstin och kanske är det här den vackraste av bilder jag har tagit. Älskade barn så rofyllt du sover. Vad drömmer du om tro?
 
Nu är det godnatt igen och imorgon laddar vi för en ny dag😄 Var rädda om er, ha en fin natt och ta vara på ögonblicken när dom kommer oavsett tid på dygnet.