Betesläpp och vattningshjälp..

Hej på er😊 ännu en dag är på väg att ta slut och påtal om slut... Det är precis vad jag har varit idag. Tänkte sova bara en kort stund men det slutade ändå att nästan två timmar rann iväg. Det är rent omöjligt att hålla sig vaken. Visserligen har jag sovit som en kratta inatt både pga värmen men också pga attackmyggen som kommer in överallt så vid tre snåret inatt smög jag på myggjakt och vet inte hur många jag hade ihjäl. Huvva! Så under tiden Olle varit på dagis blev det inte mycket gjort. Tvättade och hängde några maskiner tvätt och plockade lite här och där men sen fick det vara bra. Betalade räkningar och fixade till mer minne på telefonen men det var nog typ allt. Efter att jag hämtat Olle kom Micke hem och började direkt med att fixa en del av hästhagen så nu går dom på första betet äntligen och jag kan slappna av över att även den biten löst sig. Det var det lugnaste betesläpp jag någonsin varit med om men det är väl så när två pensionärer ska ut på grönbete😂.
Olle i sin tur älskar att få hjälpa till så idag har han vattnat blommor och fruktträd. Det är lite molnigt på himlen så har vi tur får vi lite regn.
En kall öl och lite grillat satte punkt för vår kväll för sen blev vi trötta alla tre❤