Vårmornar!!!!

Alltså det går inte annat än att älska vårmornar. Luften är klar och frisk och fåglarna sjunger och kvittrar för fulla muggar och överallt liksom skriker det vår. Vi har varit ute sen tidig morgon och tog en lång promenad med katter som sällskap. Första km fuskade Olle och körde bilen medans han på den andra dryga km cyklade bredvid mig och Kerstin. 
Så skönt att komma ut och röra på sig direkt från morgonen😊.
Sen kommer jag på mig själv med att vara bra harig för påväg ut på den större byvägen lyssnar jag noga efter på varje ljud ifall det är en bil som närmar sig, ifall Olle skulle vingla till på kanten av vägen. Det kom ingen bil alls under den stund vi gick efter vägen, tänk om vi bott i stan, skulle jag våga låta honom cykla då?🤔 väldigt tveksamt faktiskt. Näe en harig och försiktig mamma är vad jag är!
 
Kaklet till lilltoan kom idag med, det blir väldigt skönt att få göra om den ska ni veta. Fast den är fortfarande en bit ner på priolistan. 
250kg inburet och klart😊
 
 Vad tror ni? Ganska fint va?😊
 
 
#1 - - Sarah:

Skönt att gå en promenad :) Mysigt att få katter som sällskap :)