En bra söndag helt enkelt!

Hej på er♡
Ännu en helg har gått och imorgon går vi in i vecka 3 detta år. Vi har städat bort snart alla julsaker och det känns nästan skönt. Tiden går ju ändå så fort att det snart är jul igen😉.
Det här varit skönt väder ute och vi har faktiskt varit ute mest hela dagen och även nu ikväll. Olle och jag tog en sparktur genom byn och det måste ha varit dagens bragd att köra Olle när det högg fast i alla stenar! Fortare mamma skrek Olle men det var inte lätt och till slut fick jag inse att det inte skulle gå så mycket bättre. Skönt med luft iaf. När vi kom hem hade Ronja och Tindra hittat i ytterkläderna och medans dom åkte pulka stekte jag kolbullar till lunch. Att få äta lunch ute är det bästa!
Helt orädda kastade dom sig ut i backen och jag stod med hjärtat i halsgropen längst uppe orolig över att nån skulle göra sig illa. Det gick ju hur bra som helst och till slut åkte även jag både stjärtlapp och pulka.
Sen var det skönt att gå in i värmen och spela lite spel och göra hemgjorda pizzor tillsammans.
Efter maten klädde vi på oss och gick ut för att åka mer pulka. Skönt med uteaktivitet och bra att få röra ordentligt på sig!
Tillslut var det dags för Tindra att åka hem och medans Olle och Ronja gick in passade jag på att smita iväg på ridtur i månljuset. Bara jervira jag skogen och månen.
En bra helg har vi verkligen haft och trots att jag känner mig slut i kropp och knopp känner jag mig glad och energifull på något konstigt vis. Veckan som kommer får då bli lugn iaf😊.
Vi hörs imorgon hörrni!