Hejdå skoter!!!♡♡♡

Hej på dig! Fy sjutton vilket surväder vi har ute nu regnet står som spön i backen och den lilla snömängd vi hade sjunker snabbt ihop och blir kompakt. Vägarna är spegelblanka och det gäller att vara försiktig. Mitt i allt detta tog jag beslutet att sälja iväg min skoter, det blir ändå bara dyra mil när man ska betala full försäkring och knappt tar sig ut alls. Trodde inte det skulle vara så lätt att få iväg den, den här snöfattiga vintern men mindre än 24 timmar efter att annonsen kommit ut lämnade den Åsen. I nästan 5 år tog den mig över fjäl,sjöar och dalar och jag har stolt styrt varje mil och älskat att känna både fartvind och acceleration. Men nu med små barn i familjen fick jag ta mitt vuxna ansvar och litte bittert inse att racing tiden är förbi även om jag alltid kört fint och försiktigt.
 
Nu får man vänja sig vid att sitta i pulkan därbak istället. Var sak har sin tid♡ familjen går före allt!