Sommarbarn♡

Hej svejs😊.
 
En bra dag är snart till ända där vi fått umgås med fina vänner från södra delen av vårt avlånga land. Vi träffs några gånger varje sommar och har så gjort så länge jag kan minnas. På den tiden var jag liten och såg upp till Pernilla som en riktig idol. Jag älskade när deras bil svängde upp på infarten och grät mängder när det var dags att vinka hejdå. Än idag är det jobbigt när dom ska fara, när jag blev större fick jag vara förebild för hennes barn och nu idag är det hennes barn som leker med mina barn♡. Hängde ni med på den logiken? Barnen har lekt massor,plockat smultron,klättrat i träd och ja gjort allt som barn ska göra när dom träffas i ett hus mitt ute på landet. 
Vi vuxna har umgåtts,fikat,vänt upp och ned hundra samtalsämnen allt för att maxa tiden vi har tillsammans. Vi åt middag tillsammans och sen var det dags för mig att åka hem. Trötta barn som knappt orkade hålla sig vaken satt nöjda i baksätet med löftet att snart ses igen♡.
 
Imorgon är det åter dags för födelsedag då Ronja våran stora tjej fyller 15 år! Helt otroligt att hon blir så stor, Jag ser fram emot att få fira och krama henne då hon har varit borta i flera veckor♡.
 
Dessutom fick jag möjlighet att få hem lite hö ikväll och ingen vart gladare än jag!
 
 Fint skare va😊👌.
 
Natti natti.