Smygstartar♡

Gokväll på er. 
Så är det då dags igen, det är bara timmar kvar innan klockan passerar midnatt och vi går in i juli månad. Vilket betyder att Kerstin fyller 1 år imorgon. Våran lilla,lilla tös, för ett år sedan var vi nog påväg in på bb nu faktiskt. Jag minns att jag var helt säker på att det skulle vara en pojke och att vi inte hade kommit på något passande namn. Det är rätt otroligt hur duktig man är på att skjuta "jobbiga" och svåra stunder åt sidan tex en förlossning, fast när jag tänker efter så minns jag nästan varje minut hur väl som helst. Jag minns även hur häftigt det var andra gången gentemot första. Minns även hur jag sa att det var sista gången. Med facit i hand och hur underbar den här tiden och året har varit är det i dagsläget svårt att tänka sig att aldrig få hålla en bebis igen. Ens egen alltså, även om jag och Micke är rätt nöjda.
Kerstin har varit helt otrolig och cool från dag ett. Å imorgon är det dags att fira ordentligt. Vi började faktiskt redan idag med fina vänner som kom på besök med fina presenter. 
Det är bra att få dela upp dagarna annars blir det ofta bara stressigt när man ska springa emellan.
 
 Mycket glad och nöjd går vi och lägger oss och inväntar morgondagen, dagen då våran lilla bebis blir stortjej♡.