Framme♡

Yeeei vi tog oss iväg trots allt och det är skönt att vara här i lilla huset i Undersåker♡. Det känns ju lite som hemma fast ändå inte. Vi kom hit ganska sent eftersom jag gått hela dagen utan att ställa fram klockan! Det trodde jag nya mobiler gjorde automatiskt så när fotbollsmatchen började en timme "tidigare" förstod jag och vips var vi inte ute i så god tid som jag först trodde. Nåväl vi landade här vid femsnåret och efter middag så tog vi en härlig promenad. När vi kom hem till huset igen svängde Erik och Christine in på gården och resten av kvällen har vi myst och kvällsfikat dipp med morötter. Det är viktigt att hålla helgstämningen även fast det är söndag♡.
Nu försöker jag lägga trötta barn som inte alls kan sova. Vilket jag också skyller på tidsomställningen då Olle aldrig brukar vara vaken den här tiden. Men just ikväll tar det en väldans tid..
Dagens supergoda middag var som ni ser lax,broccoli,blomkål,sallad och romsås mmm så gott! Det är inte så svårt att äta nyttigare bara man tänker till lite. 
Imorgon ska vi åka på holiday club och bada, jag ser så mycket fram emot det eftersom det är Olles första besök på ett badhus. Tror det blir succé, vad tror ni?
Näe hörrni nu måste även jag lägga mig om jag ska orka upp imorgon. Nattinatti♡♡♡