Happy birthday sweet sixteen!🥳

Tänk så blev hon 16 år idag!🥰 vilken härlig dag vi har haft. Fint väder och trevliga människor som gjort dagen extra minnesvärd. Ronja min Ronja som jag fått följa under så många år. Alltid med ett leende på läpparna och så genom snäll. Dessutom har hon ända sedan dag ett tagit emot mig med öppna armar vilket nog är den finaste gåva man kan få som bonusmamma. Nu är det inte så himla långt kvar innan det är dags att packa väskan och ta nästa kliv in i vuxenlivet. Tänk att det är hennes tur att få börja gymnasiet med allt vad det innebär!♡
Jag är så glad och stolt över allt som Ronja är och för mig är det så viktigt att hon har det bra och är glad. Ikväll mös hon när hela tjejgänget var här och det värmer gott i hjärtat att se vilka fina vänner hon har.
Grattis igen fina Ronja på din dag!❤🥰 nu ska vi fortsätta att fira i någon timma till sedan kommer jag somna helt ovaggad det kan jag lova!😍🥰