Fina, fina dag♡

Dagar som dessa är livet skönt att leva. Vad mer kan man rimligtvis behöva än en fäll på marken, lite gott i ryggsäcken och en fin plats att stanna till på.
Solljuset är så välkommet och dom värmande strålarna.
Årets första klämmacka, som jag längtat efter den. Inte mycket som slår det inte.
Glada barn som höll ut i skogen i nära tre timmar innan vi for hem igen. 
Imorgon har dom lovat snö vilket jag hoppas på. Jag var nämligen ut och red imorse och åter igen funderar jag på om det är dags att byta hobby. De sista 300 metrarna hem gick nästan inte att ta sig fram på. Gå försiktigt var det ända jag kunde säga och faktisk så gjorde både Jervira och Cardegan precis som jag sa. Otroligt lydiga och lyhörda var dom. Men om nån hör hur man går an på hästryggen må dom ju tro att jag är knäpp. Gå försiktigt, halka inte, lyft på fötterna, gå på kanten, smyyyyg är några av sakerna som hästarna exakt vet vad det betyder och innebär.😂🐴🙈🤷‍♀️.
 
Det var allt för idag nu säger jag godnatt♡.