Småkrasslig.

Hej på er därute, ja så var det dags att för första gången behöva ta beslut om sin egen hälsa. Vaknade med ont i halsen och kände mig allmänt trött. Så jag följde de riktlinjer som finns och har hållit mig hemma. Passade istället på att vila och plugga. Komma ikapp med allt som släpat efter. Men i vanlig tid och inte corona tid skulle jag aldrig stanna hemma för lite ont i halsen och sämre allmäntillstånd. Men idag kändes det som en självklarhet. Jag följer rapportering angående Covid-19 och jag blir mer och mer orolig. Skistar har iaf beslutat för att stänga alla liftar och hjärtat jublade, ett bra initiativ för att hindra smittspridning. Ingen borde åka någonstans just nu och jag bävar för att någon i min närhet ska bli sjuk😥. Följer min föredetta chef som kämpar mot covid och hans historia är inte rosenröd utan det beskrivs som helvetet på jorden. Ta det här på allvar!
 
Mmm det var dagens tankar om det. Mina glädjepiller i familjen fick mig att skratta gott idag då Olle på något konstigt sätt lyckades få hela vattenglaset över sig vid middagen. I vanliga fall hade nog reaktionen blivit ilska från min sida men idag med allt som händer runtomkring så blev reaktionen glädje följt av asgarv. En chockad och blöt Olle stämde snart in i skrattet och snart skrattade vi hjärtligt allihopa. Det behövde vi. 
Lite bilder från dagen och kvällen då Olle äntligen fick ta fram sin älskade fyrhjuling♡. Den glädjen som lyste i hans ögon gick inte att ta miste på♡.
Kerstin ville ju inte vara sämre även om hon fick nöja sig med att sitta.
Tömkörning och longering idag♡.
Köpte en fin påsklilja idag och sakta men säkert gör vi påsk😊.
Nu är det dags att sova och jag ska faktiskt ta en Ipren och förkylningsdroppar som min snälla mamma köpt åt mig. Imorgon hoppas jag på en piggare Ylva. Godnatt😊.