Julklappstankar❤

Hej hopp.♡
Så var måndagen gjord vilket är himla skönt. Det är konstigt men den känns alltid så himla lång och ofta är jag helt slut när jag till sist går och lägger mig. Imorgon är det äntligen den 1a december. Så himla mysigt! Nissen kommer börja lämna brev och kanske kommer ett och annat paket i paketkalendern. Svts julkalender börjar ju också och den verkar väldigt spännande. Ifjol den här kvällen var vi på julbord på fina Östanskär. En mycket trevlig kväll med ett fantastiskt julbord. Ännu en sak som får stryka på foten detta pandemi år. Undrar när allt detta är över hur det kommer att se ut då? Tanken är lite skrämmande ändå. 
Nåväl idag hämtade jag ut några julklappar som strax ska slås in. Vilket pyssel det är man ska hinna med så fort barnen har somnat. Jag älskar verkligen att köpa julklappar och att få gå runt och titta och klämma på paketen. I år har jag inte besökt en enda affär utan allt är köpt online. En del saker överraskar verkligen när man hämtar ut medans andra får en att tänka, men hur vart det här?😂 inte alltför många kvar att köpa å det känns skönt.😊
Ikväll började vi läsa bok nummer två av jul på monsterhotellet. Älskar stunden då Olle och jag får vara bara han och jag.
Julpyssel på jobbet idag, trixigt men fina granar fick följa med hem.😊🎄
 
Nu ska jag värma lite glögg och sen rackarn blir det julklappsinslagning. 🎁🎅