Moffamys♡

Hej på er♡
Det var så skönt igår efter att jag fått skrivit av mig. Det är det absolut bästa med att ha den här bloggen att varje dag få samla tankarna och fundera över vad som varit bra och mindre bra. Ibland suger det, men för det mesta är ju livet rätt schysst, eller hur?😊
 
Måste bara börja berätta om vilken fantastisk arbetsplats jag har, idag anordnades något som heter stämpeljakten på vår skola. Tillsammans vandrade åk f-6 upp till elljusspåret där vi sedan spenderade hela dagen tillsammans, gående,springande, fikandes eller bara pratandes. En mix av allt där summan av kardemumman gick ut på att genom att utmana sig själv se hur många varv man skulle orka springa/gå elljusspårets tre slingor. Sen sammanställs alla varv och sträckan räknas ut. Jag vet iaf att en tjej i åk 3 sprang drygt 2 mil!! Hur bra kämpat är inte det! Jag gick/sprang 6.5km och var mer än nöjd med min insats!😊 
Ett otroligt väder hade vi dessutom och humöret hos eleverna var på topp!
 
Så till dagens höjdpunkt, moffan svängde förbi på förskolan och plockade upp Olle i lastbilen. När Olle såg att moffan svängde upp mot förskolan blev han så himla glad och visste nästan inte vad han skulle göra av sig. Han riktigt sprudlade av stolthet när han fick sätta sig på passagerarsätet. Älskar att få ta del av dessa magiska ögonblick!❤ och dessa är även dom som senare rör en till tårar. Det jag tyckte var bäst förutom att moffan hämtade Olle var att vi fick rå om honom en stund hemma innan han susade vidare.❤
Tack för idag alla som på ett eller annat sätt gjort den så himla bra!😍
Imorgon blir det plugg för hela slanten!!😊