Nu är vi äntligen här igen.🥰

Tjoho, nu är vi äntligen här igen. Det har ryckt länge nu i mina fjällådror och idag kunde jag inte stå emot längre. Så nu ligger vi nerbäddade i den stora dubbelsängen Olle, Kerstin och jag.❤ Som vi älskar att få hänga här uppe! När vi svängde upp mot lilla huset så sken solen på både hus och fjäll som för att hälsa oss välkommen tillbaka. Några minuter senare befann vi oss i snöstorm.😄 riktigt härligt fjällväder är vad det är.
Påvägen hit gjorde vi en efterlängtad avstickare till min bästa vän Helena och hennes sambo Magnus i deras nyköpta hus. Att vi inte setts sedan juni ifjol är helt galet! Så att äntligen få ses och dessutom äta middag tillsammans det betydde mycket.♡ det är nog illa att vi bor en bit ifrån varandra men så kom pandemin och glesade ut besöken ytterliggare. Men som sagt idag fick vi träffas igen. Den är stark den vänskapen som inte ens en pandemi kan krossa.❤
Vid sjusnåret svängde vi upp mot lilla huset i Undersåker och här tänker vi stanna några dagar. Målet imorgon är att först få träffa Maiken, mosters solstråle som sägs ha vuxit massor på bara några veckor.❤ Sen styr vi ut mot närmsta vindskydd där vi ser fjällen bäst, laddar kroppen med fjällenergi och så ska vi grilla korv. Det är mitt mål.😊
Nu sover dom tungt här bredvid och snart även jag. Så natti natti på er så uppdaterar jag er imorgon om hur dagen var.❤