När ljusets låga brunnit ut❤

Älskade pappa❤
 
Det var inte så här det skulle bli.
Fredagen den 17/12 blev himlen en ängel rikare när du bara sådär susade vidare och lämnade oss som är kvar i en avgrundsdjup sorg och saknad. Att dagarna ens går vidare utan dig vid min sida som alltid max varit ett telefonsamtal bort är obegripligt att förstå. Ditt glada skratt och värmen du spred bara genom att komma in genom dörren, hur du kunde vända den gråaste dag till solsken bara genom att säga hej. Din trygga famn som alltid hade plats för både stora och små och ditt stora hjärta som värnade om allt och alla. Det här är mitt livs svåraste blogginlägg att skriva för att sätta allt du gjort och betytt för mig, vår familj, vänner,kollegor,chefer,uppdragsgivare ja egentligen alla du mött på din väg det går bara inte... Du gjorde verkligen avtryck här på jorden och jag är så stolt över att få haft dig som min pappa men tiden blev alldeles för kort, det är så mycket som du/vi skulle uppleva tillsammans. 
Jag önskar av hela mitt hjärta att du älskade pappa äntligen har fått ro.❤
Pappa jag älskar dig så!
Att vi skulle behöva fira julen utan dig pappa.... med din gran, dina paket, din knäck och i ditt hus... Det gör så ont... Hur ska det här kunna gå... Pappa jag saknar dig så otroligt mycket.❤❤❤
 
 
#1 - - Anonym:

Beklagar verkligen sorgen för er. ❤️ /Helena

Svar: Tack♡
Ylva Knutsson

#2 - - Sara:

Jag är så så ledsen för din skull. Jag träffade bara din pappa än gång men minns han precis som du beskriver.

#3 - - Jasmine:

Så väldigt ledsamt. Jag beklagar sorgen. :'(
Stor kram

Svar: Tack♡♡♡
Ylva Knutsson