Grattis bloggen 5 år idag!!!🥳

Nääää, jag höll på att glömma.... Bloggen och jag firar 5 års jubileum idag! Tjoho wehoo och grattis till dig lilla blogg.♡ vi står varandra rätt nära ändå bloggen och jag. Men en blogg är ingen blogg utan er som faktiskt väljer att läsa om vad vi har för oss och det är jag så tacksam över.❤ Så hörrni tusen tack för det!🙏 Vissa stunder har jag verkligen funderat på om jag ska fortsätta dela mina dagar, ibland är det en hårfin gräns på vad jag väljer att berätta om och hur jag skriver det. En sak som verkligen har blivit tydlig för mig själv är att jag verkligen trivs med att få skriva av mig. Att reflektera och fundera över dagen och livet. Det har blivit en stor, stor del av den jag är, och vet ni det känns så bra.❤
Så igen hörrni tack! Den här bloggen gör vi tillsammans.❤🥳
Kram till er!♡