Vackert så det gör ont.

Godkväll på er, ännu en kylslagen dag här hemma. Men säga vad man vill så har det varit så fantastiskt fint väder med gnistrande snö, klarblå himmel och en skinande sol. 
Vi har varit hos min mamma idag och firat henne då det är hennes födelsedag på tisdag. God mat och fantastiskt fikabröd som alltid.♡ Moffan kikade också förbi och i vanlig ordning blir det en hel del tokigheter då. Olle och Kerstin älskar att få vara hos momma och Olle han stökade på ute och skottade snö och åkte pulka. Kerstin hon fick leka med mitt gamla stall som jag fullkomligt älskade när jag var liten.😍 Det är så kul att få plocka fram mina gamla leksaker allt eftersom dom blir större. Ni som känner min mamma vet att hon inte slänger särskilt mycket utan allt finns kvar noga undanpackat i lådor.
Har ni sett vilken fantastisk tavla min mamma bor i?😍
Att få komma hem är något som jag verkligen värdesätter. Tänk att allt finns kvar och ser ut som det gjorde den där augustidagen 2003 när jag packade mina väskor och drog till stan och gymnasiet. 
Moffan satt och degade med Kerstin en bra stund och jag måste få visa er resultatet.😄 
Om Kerstin börjar prata om fula gubbar och troll så kan det ha varit här hon fick det ifrån.😄😄😄 
Till förrätt hade momma önskat sig getosttoast och är ni några därute som ännu inte testat det så råder jag er att prova fortast möjligt!🥰
En fin helg är till ända men barnen och jag blir hemma imorgon med då Kerstins mage strular igen. 
Men som sagt imorgon är en ny dag med nya möjligheter och jag hoppas på 100% friska barn!🙏