Äntligen fick jag träffa dig!❤

Godkväll därute. Äntligen, äntligen, äntligen är vi åter på plats i lilla huset i Undersåker. Direkt efter jobbet skyndade jag mig att hämta Olle och Kerstin och så drog vi iväg västerut. Nästan precis 3 timmar senare svängde vi upp på gården och blev varmt mottagen av först moffan men så också Erik, Christine och lilla Maiken.❤ för nu äntligen kan jag få berätta för er att jag blivit MOSTER!!!!🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Till en helt fantastisk liten varelse som stal mitt hjärta direkt! Helt galet men så himla underbart. Nu han hon ju hunnit bli några veckor men tänk ändå var hon så liten. Inte minns jag att Olle och Kerstin var så små?❤
Ni skulle ha känt värmen som spred sig i min kropp när hon kom i mina armar.❤
 
Kerstin och Olle som varit så förväntansfulla var också väldigt glada över att äntligen få träffa sin lilla kusin.
Kerstin är en riktig docktjej och lyckan när hennes egen "bebis" fick sitta i babyskydd den gick nästan att ta på.🤗
Vi fick även äta middag tillsammans vilket inte har hänt sedan i somras tror jag. Älskar att få vara här tillsammans med er.❤
Ni fattar ju, en bättre start på sportlovet har vi inte kunnat få och nu väntar flera dagar här bland mina favorit fjäll!❤
Imorgon väntas det dock både snö och stormstyrka i vindbyarna så då blir det nog en väldigt lugn dag inomhus. Om vi inte blåser bort vill säga.🤗
Imorgon vet vi, ha en fin kväll hörrni.❤